dijous, 7 de març del 2013

Presentació

Aquest blog es el punt de trobada dels aficionats a la luminotècnia. Des d'aqui compartirem les nostres descobertes, noticies, fets interesants . . . tots ells sobre el mon de la llum i la tècnica del seu domini: la luminotècnia, entenen la luminotècnia des de tots els punts de vista no solsament el tècnic també aquells que tenen més a veure amb la percepció.

Tècnic municipal d'il·luminació. Professor de luminotècnia en la universitat Rovira i Virgili.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gracies per la teva aportació.