Expliquen que, ja fa molt de temps, les ombres van voler enfosquir la llum, sense tenir en compte que n’eren una conseqüència. Des d’aleshores, les ombres estan condemnades a arrossegar-se, com a serps allà on vagin . . .
Es per això que només la llum ha pogut vèncer l’obscuritat.
***
Cuentan que, hace ya mucho tiempo, las sombras
quisieron oscurecer a la luz, sin tener en consideración que ellas eran
una consecuencia de ella.
Desde entonces, las sombras están condenadas a arrastrarse, como serpientes allá donde ellas vayan . . .
Es por esta razón que solo la luz ha podido vencer a la oscuridad.
***
It is said that, a long time ago, the shadows wanted to darken the light, without taking into account that they were a consequence of it.
Since them, the shadows are condemned to drag themselves like snakes wherever they go . . .
This is the reason why only light has been able to beat the darkness.
D. Rosendo Pich Salarich, 1972

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gracies per la teva aportació.