La llum i les ombres

Pàgines

  • Actualitat
  • Presentació
  • Bibliografia
  • Enllaços
  • Opina

dijous, 4 d’abril del 2013

Volen tancar l'observatori astronòmic de Calar Alto





Una nova retallada, aquest cop a la ciència i a la investigació que ens porta directament a ser un pais del 3r mon:

http://astrosur.wordpress.com/2013/04/01/carta-de-apoyo-del-observatorio-de-calar-alto/#more-4028



Publicat per Unknown a 17:17 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Translate

Dades personals

Unknown
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  2013 (6)
    • ▼  d’abril (1)
      • Volen tancar l'observatori astronòmic de Calar Alto
    • ►  de març (5)

Visualitzacions

Tema Fantàstic, S.A.. Amb la tecnologia de Blogger.