La llum i les ombres
Pàgines
Actualitat
Presentació
Bibliografia
Enllaços
Opina
dijous, 4 d’abril del 2013
Volen tancar l'observatori astronòmic de Calar Alto
Una nova retallada, aquest cop a la ciència i a la investigació que ens porta directament a ser un pais del 3r mon:
http://astrosur.wordpress.com/2013/04/01/carta-de-apoyo-del-observatorio-de-calar-alto/#more-4028
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)