La llum i les ombres
Pàgines
Actualitat
Presentació
Bibliografia
Enllaços
Opina
dijous, 4 d’abril del 2013
Volen tancar l'observatori astronòmic de Calar Alto
Una nova retallada, aquest cop a la ciència i a la investigació que ens porta directament a ser un pais del 3r mon:
http://astrosur.wordpress.com/2013/04/01/carta-de-apoyo-del-observatorio-de-calar-alto/#more-4028
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gracies per la teva aportació.
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gracies per la teva aportació.