dijous, 4 d’abril del 2013

Volen tancar l'observatori astronòmic de Calar Alto





Una nova retallada, aquest cop a la ciència i a la investigació que ens porta directament a ser un pais del 3r mon:

http://astrosur.wordpress.com/2013/04/01/carta-de-apoyo-del-observatorio-de-calar-alto/#more-4028



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gracies per la teva aportació.