Espectaculars imatges de la Terra vista pels astronautes de la estació espacial
Per gaudir de l'espectacle: a pantalla completa, a més cal estar a les fosques en silenci i amb el volum a tope:
Impresionant la quantitat de llampecs que estant caient sobre la Terra i si voleu veure aurores boreals o australs no us perdeu aquest altre:
Totes aquestes llums artificials son energia desperdiciada. La humanitat te por de la nit i crema tots els recursos de la terra abans de quedar-se a les fosques. Fins que la Terra digui prou.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gracies per la teva aportació.