dijous, 21 de març del 2013

La terra il·luminada des de l'esció espacial

Espectaculars imatges de la Terra vista pels astronautes de la estació espacial

Per  gaudir de l'espectacle: a pantalla completa, a més cal estar a les fosques en silenci i amb el volum a tope:


Impresionant la quantitat de llampecs que estant caient sobre la Terra i si voleu veure aurores boreals o australs no us perdeu aquest altre:




Totes aquestes llums artificials son energia desperdiciada. La humanitat te por de la nit i crema tots els recursos de la terra abans de quedar-se a les fosques. Fins que la Terra digui prou.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gracies per la teva aportació.